مسی: من و نیمار درکنار هم خیلی خوب خواهیم بود؛ تابستان بیش از سایرین کار کرده ام

 

جام جهانی 2014 هنوز خیلی دور است و قبل از فکر کردن به جام جهانی مسائل مهمی مثل بارسلونا پیش رویمان داریم.

سایت گل- لیونل مسی در بدو ورود به کوالالامپور با کاروان باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و از مسائل مختلف صحبت کرد.

مسی درمورد ارتباطش با نیمار در زمین مسابقه گفت:« من و نیمار درکنار هم خوب خواهیم بود. من پیش از این هم گفته بودم که درکنار هم خوب خواهیم بود. در خارج از زمین رابطه دوستانه خیلی خوبی داریم و در داخل زمین هم شروع به شناختن یکدیگر نموده ایم. نیمار بازیکن بزرگی است و شادی های زیادی را برای بارسلونا به ارمغان خواهد آورد. ما واقعا خوشحالیم که او اینجاست.»

مسی در مورد سطح و میزان آمادگی فردی اش هم صحبت کرد و گفت:« فصل گذشته هرطوری که بود به پایان رسید.همه می دانید که فصل برای من چطور بود. تابستان امسال بیشتر از سایرین کار کردم و به همین خاطر هم شرایط بهتری دارم. با وجودی که فصل گذشته مصدوم شده بودم، اما برنامه ریزی هایم برای این فصل هیچ تغییری نکرده.»

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبت هایی درمورد چالشهای پیش رویش گفت:« جام جهانی 2014 هنوز خیلی دور است و قبل از فکر کردن به جام جهانی مسائل مهمی مثل بارسلونا پیش رویمان داریم.»

 از این به بعد مسی و سایر بازیکنان بارسلونا باید زیر نظر تاتامارتینو کار را دنبال کنند. مسی دراین رابطه گفت:« باید به بازیابی بپردازیم تا مثل سالهای قبل باشیم. باید فشار رو به جلو و بازیابی توپ خوبی داشته باشیم. تاتا کسی است که بیش از هر فرد دیگری براین موضوع تاکید دارد و با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:9 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.